Het dag.......

 
 
 
 
Puuuh.... vilken värme vi har haft idag!
Det har varit riktigt hett idag.....tycker jag i alla fall.
 
På eftermiddagen var jag förbi hemma hos brorsan och dom..... en snabbis.....
 
 
 
 
 
 
 
....... för att titta hur det gick med terassbygget.
 
Det gick bra och den är så gott som färdig.... tror jag.
Den blir så fin!
Brorsan är så duktig och gör allt så noga, så då kan det inte bli något annat är bra!
 
 
 
 
När jag tittat färdig på terassen och slurpat i mig en kopp kaffe, åkte
jag till frissan.
Där blev det klippning och färgning av håret.
 
 
 
 
Ja, sen har jag bara varit här hemma och pustat och stönat över att det
är så varmt/hett här inne......
 
Men nu är det läggdags!
Natti!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0