Huvudvärk.......

Fyyy, vilket tråkigt väder vi har haft idag!!!
Kallt och regn.....brrrr.
 
Inte nog med att det har varit dåligt väder idag.... idag har jag även
haft huvudvärk hela dagen..... och varit jättetrött.
 
Det är ovant och jobbigt att gå upp i tid till heltid.
Minns inte när jag sist jobbade heltid.... det var väl för något år sen.....
 
Jag har även svårt att få min energi att räcka till mellan mina mål,
nu när jag jobbar hela dagarna.
Flera gånger per dag blir jag att må dåligt och jag blir yr, svag och darrig.
Usch, nu är det svårt att veta hur man ska äta och vad....för att få
energin att räcka till.......
Ja, ja..... det är bara att försöka att prova sig fram och se vad som
kan tänkas funka......
 
Lösningen på min malande huvudvärk blir att jag ska gå och lägga mig
alldeles snart.....
 
God Natt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0