Jag vill också ha en hund!!!!.......

 
Puuuh....ännu en varm dag.
Imorse när jag åkte till jobbet, vid 06.40, så visade termometern i bilen på +18 grader.
Sen under dagen hade vi ju haft närmare +30 grader.
 
 
 
 
På eftermiddagen cyklade jag och Hasse ner till brorsan och dom.
Mer än så blev det inte.... på grund av värmen.
 
 
 
 
Lina hade planterat blommor i dag.
Fint!
 
 
 
 
Nellie hade gjort denna fina och söta hund på trädslöjden i skolan.
Den skulle hennes kompis få i födelsedagspresent.
Va gulligt av Nellie!
 
Jag vill också ha en sån där fin hund!!!!
 
 
På kvällen skjutsade jag och Johanna Mattias och hans kompis Kevin till Ludvika.
Grabbarna skulle gå på marknaden.
 
Jag och Johanna tänkte åka på en fotosafari, men det slutade med att vi var
förbi hemma hos Mats, en arbetskamrat till mig.
Eftersom det var första gången som vi var hem till honom, så fick vi en guidad
husesynstur och efter det blev det fika.
 
Sen stannade vi även till en snabbis hos brorsan och dom, för vi såg att kidsen
var ute på gården och lekte.
 
Ja, sen resten av kvällen har vi bara varit hemma.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0