Kyligare väder.......

Brrr... imorse var det så kyligt ute så jag var tvungen att
sätta på mig långbyxor och en jacka när jag åkte till jobbet.
Visserligen har solen varit framme idag och den ha varit varm, men vindarna som
vi har haft idag  har varit nordliga och kyliga.
Men ärligt talat så är det skönt med lite kyligare väder.....för då blir det
behagligare temperatur här inne i huset.... och man slipper må dåligt av värmen.
 
Idag jobbade jag heldag igen.... även om jag var jättetrött och mådde lite dåligt.
Så det var en kämpig arbetsdag idag.... jag var inte på det bästa humöret.... och
jag hade fullt att göra.....och det var en "rörig" dag idag med.
 
Tidigare ikväll har jag varit till Lotta och fått mig en timmes skön fotvård.
Jag höll på att slumra till flera gånger.
 
Ja, sen har jag bara varit här hemma.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0