Lek- och klätterträden.......

Idag är jag trött.
Jag sov dåligt inatt.....dels för att det var varmt inne i sovrummet.....och sen
för att det hettade i ansiktet och i urringningen på mig...... och sen
för att jag hade så jävla ont i höfterna och bäckenet..... ja, mer än vanligt.... suck.
 
Strax före kl. 11.30 var jag hemma hos brorsan och dom.
Jag skulle vara barnvakt åt söti-pötisarna + att Nellie hade en kompis hemma.
Vid ca 17.30 blev jag avlöst av nästa barnvaktare, Linas mamma.
 
Puuh... idag har det varit varmt ute.
Jag och kidsen var ner till Lilla hamn och till träden som ligger efter backen.
Där lekte kidsen ett tag och jag fördrev tiden med att ta lite kort på de
gamla träden.... som jag också har lekt och klättrat på som barn.
 
När solen blev för varm, var vi till Stora hamn och köpte oss varsin glass.
Det blev kulglass i alla dessa olika smaker.
Jag köpte en kula med pecannötglass åt mig själv.
Min första glass sen operationen!
Och det gick väl bra...... jag åt hela kulan, men sen mådde jag lite illa.... men
om det berodde på glassen, eller på värmen eller på "mat-slarv"......
ja, det vet jag inte?
 
Sen åkte vi hem till brorsan och dom igen.
Där var vi både ute och inne..... om varannat.
Ute, i skuggan, var det skönt att sitta....för där fläktade det lite.
 
Ja, sen har jag bara varit hemma.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0