Zoo efter vägen.......

Usch och fy, vilket kallt väder vi har för tillfället.
Man blev ju så bortskämd under påskens toppenväder.
 
Förmiddagen tillbringade jag här hemma.
Lite projekt arbete i köket blev det, med Hasses hjällp, men inget överdrivet.
 
Jag har så jävla ont i mina höfter/bäckene.
Jag har haft det till och från en längre tid, men nu i  helgen har
det varit mer än vanligt.
Ja, ja.... alltid ska det vara något som "spökar" i ens kropp.....
 
På eftermiddagen var jag och Hasse förbi hemma hos hans föräldrar.
Där blev det fika och en hel del prat.
 
Vi var även förbi en snabbis hos brosan min.
Vi var nyfikna att se hur långt han hade kommit i sitt terass-bygge.
 
Senare på eftermiddagen och kvällningen somande jag till på soffan....
i någon timme.
Så nu är jag inte så där jätte, jättetrött... men jag ska ändå gå och lägga
mig efter detta inlägg.... och hoppas att jag får sova något i alla fall.....
 
Tidigare ikväll skjutsade jag och Hasse Johanna till Borlänge.
Först var vi in på Coop och handlade, sen skjutsade vi Johanna till internatet.
Hasse hjälpte Johanna att fixa ett stopp i handfatet innan vi sen åkte hemåt.
 
Ikväll var det rena Zoo efter vägen mellan Borlänge och Smedjebacken.
Vi såg råddjur, svanar, tranor, älgar och vildsvin.
Vissa av djuren tog vi kort på och vissa inte.
Zoomen i kameran anväde vi flitigt, men den hjälpte inte så mycket när
vi skulle ta kort på vildsvinen.
Dom var för långt borta på åkern.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0