Är det konstigt?.....

Usch och fy för detta gråa, trista och mörka vädret vi har!!!
 
Vet ej om det är vädret som gör att jag är extra trött igen?.... eller om det
är en kombination av allt?.... vädret, jobbet, energiintaget, inre stressen över allt
som måste göras och inte blir gjort.... och en massa annat "skit".......
ja, suck... det är inte lätt att veta....
 
Igår gjorde jag mitt skift på jobbet.... som nuförtiden innebär fullt ös från det
att jag kommer till jobbet och tills det att jag lämnar jobbet.
 
Och så denna jävla byggmiljö som vi har runtomkring oss, hela jävla tiden.
Det är oljud hela tiden....högt som lågt.....folk som springer och väsnas överallt....maskiner som brummar
och går precis utanför fönstret....och ett jävla bankande och dunkande över huvudet på en..... osv...osv...osv.
 
Det krävs en enorm energi till att kunna/försöka koncentrera sig på att jobba och samtidigt även
försöka att ignorera och utesluta (så gott det går) alla oljud, folk och händelser runtomkring en.
Ja, och så tillkommer ju vårat "egna", dagliga oljud och spring från all personal här på bygget....
 
Hmmm.... det kanske inte är så konstigt att luften går ur mig totalt när jag kommer hem?
Att jag känner mig helt tömd?
Att jag måste sova för att orka hålla mig vaken tills kvällen?
Att jag inte orkar så mycket mer än jobba mina fyra timmar?
 
Hmmmm????......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0