Byns julskyltning.......

På förmiddagen kom våra adventsstakar och stjärnor upp i fönstrena.
Vi tittade även på skidåkningen i världscupen.
 
På eftermiddagen var vi hem till brorsan och dom på fika.
 
Efter det var vi ner på byn och tittade på julskyltningen.
Först hade jag/vi inte tänkt gå på den.... dels för att jag inte ha nå julkänsla i
detta gråruskiga vädret.... och sen för att när jag sist var på byns julskylthning så
blev jag lite besviken på den.... och sen för att Hasse egentligen inte är alls intresserad av det.
Men eftersom det var något år sen sist vi var på julskyltningen så kände jag
för att gå på den idag...  och Hasse var inte så svår att övertala att bli med.
 
Vi gick runt här och där och kollade och jag blev nog lite besviken på årets julskyltning.
Den var mycket bättre förr!!!
Den var mysigare och roligare förr!!!!
Hasse hittade i alla fall ett par skinnhandskar som han köpte och sen köpte
vi oss en varsin korv med bröd.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0