Förklaringar på en del av mina krämpor.....kanske?.....

Usch och fy, idag har det regnat hela dagen.
Om allt regn hade kommit ner som snö, ja då vette sjutton om inte vi hade
fått ungefär samma mängd snö som dom i New York???......
 
På jobbet hade jag fullt upp... och som vanligt.... tyvärr... så var det
även väldigt rörigt.... suck.
 
Idag var jag även till min ordinarie sjukgymnast.
Han sa att enligt ultraljudet i fredags, så visade det att mina slemsäckar (tror jag
det var) i axlarna var svullna och det är därför jag är begränsad i rörligheten
och det är därför jag även har värk.
Han visste inte om jag ev. skulle få kortisonsprutor i axlarna.
Idag fick jag i alla fall laserbehandling.
 
Ultraljudet i fredags visade även att jag är svullen i karpaltunneln och att
jag ska få remiss till Falun för att göra något test angående detta.
 
Sen knölen på handleden visade på vätska.... som ju jag tycker verkar konstigt....
för jag här ju hård och öm i knölen....
 
Mot kvällningen var jag hem till brorsan och dom.
Där blev det kaffe och en massa prat.
Efter det var jag ner på vävningen.
Och nu, snart, ska jag lägga mig för natta.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0