Mörk, grå, dyster och blöt helg........

Den här helgen har varit mörk, grå, dyster och blöt.
Och lusten att göra något speciellt har lyst med sin frånvaro... ja, våra
sinne har nog blivit påverkade av det dystra vädret.
Ja, vi skyller på det i alla fall......
 
Vi har mest varit hemma och vi har bara varit.... tagit det lugnt... tittat mycket på tv:n.
Något litet ryck har vi fått några gånger till att göra något vettigt, men
orken och lusten har snabbt försvunnit och då har vi återgått till att ta det lugnt igen.
 
I lördags var vi ut en gång, när jag och Hasse var förbi hos brorsan och dom på kaffe.
 
Idag har jag inte varit utanför dörren, men det har Hasse när han var upp på
taket och sotade skorstenen.
 
På eftermiddagen kom Molly förbi här och hälsade på oss en stund.
Hon "lurade" mig till att dansa med henne och även rocka loss med en gitarr.
Så i slutändan blev det ju som ett gympapass för min del.... hahahhaaaaa.
 
Till kvällsmat idag blev det tacopaj med sallad till.
Vi bjöd hem mina föräldrar så dom också fick äta av den goda pajen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0