Ny vinterjacka......

Få man bort ett stressmoment mindre i sitt liv, så dyker det alltid upp nya och fler....
 
Nu har jag en "ny" vinterjacka som stressar mig.... och vinterskor.
Mattias måste ha en ny vinterjacka och skor.... men mest panik är det med en jacka.
Jag har försökt ett längre tag att få med honom till affärer, men nej.
Han har bara sagt att han ska beställa en via nätet.
Men inget har hänt.
 
Idag fick jag i alla fall med honom till Ludvika, även om utbudet där inte är
den största.... för/åt honom.
Och mycket riktigt, det fanns ingen jacka eller några skor som dög åt Mattias.... tyvärr.
Men vi hittade en tröja och ett par fodrade skinnhandskar som vi köpte åt honom.
Hmmm... alltid något.... men själva stessmomentet återstår.....suck.
 
Innan vi åkte hem från Ludvika, så var vi in på Willys och handlade lite.
Och som vanligt så var dert mycket folk där inne i affären.
 
Kvällen har varit lugn här hemma.
Jag och Johanna har målat lite i våra nya och pilliga målaböcker.
Det är roligt och avslappnande.... men ack så pilligt!
Sen har det tittats en del på tv:n,,,,, bland annat på "Doobidoo" och "Skavlan".
Och nu sitter jag här framför datorn.... och om ett tag ska jag krypa ner i sängen för att sova....
och hoppas på att jag få sova gott så att jag är något så när pigg imorgon.......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0