För mycket och för höga ljud......

Usch och fy!
Idag har vi ett riktigt tråkigt, grått och blött höstväder.
Ett riktigt inneväder!
 
Tyvärr var det lika rörigt och stressigt på jobbet idag med... som det nu har varit ett tag för mig
.... och det var väldigt mycket höga ljud överallt.
Dels från olika personal som går eller uppehåller sig i korridoren och sen från
byggjobbet som pågår för fullt .... överallt.
Fastighetsägaren håller på att bygga ut på längden och höjden.... plus att det
grejas och fejas med mycket annat runt omkring fastigheten.
Det är väldigt svårt att koncentrera sig i alla dessa ljud.... och idag var det extra svårt.
 
Efter jobbet var jag in på Willys och handlade.
Och där var det folk!
Drygt!
 
När jag kom hem ställde jag mig och gjorde lunchen, som idag blev
köttfärslimpa, kokt potatis och brunsås.
 
När jag hade ätit gick luften ur mig och jag blev jätte trött.
Men jag har lyckats hålla mig vaken... hittills.... och jag hoppas jag håller mig vaken ett tag till....
för snart, om ca en timme, ska jag iväg och väva.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0