Gott med soppa......

Jaha!?!?
Vad hade jag för dag på jobbet idag då?
Ja, jag hade ingen dålig dag och jag hade ingen skit dag.... utan något där emellan.
 
Jag har fortfarande mycket att göra... mitt eget jobb och sen min kollegas jobb.
Det är fortfarande rörigt på jobbet.... båve med det ena och det andra.
 
Efter jobbet kurade jag ner mig i en fåtölj med en filt omkring mig.
Jag slötittade på tv:n.
Precis när jag började känna hur mina ögonlock blev tunga, kom jag på
att jag nog hade fotvård idag.
 
Kollade min almanacka och mycket riktigt.
Jag hade fotvård idag och det var ca 15 kvar tills jag skulle infinna mig hos Lotta.
Puuuh, det var nära ögat att jag hade missat tiden.....
 
Som vanligt så fick jag ca en timmes skön fotvård av Lotta och jag
riktigt njöt av tillvaron.
 
Mot kvällningen åkte jag och Mattias till Coop i Ludvika och handlade.
 
När jag kom hem började jag fixa kvällsmaten.... en aning försenad.
Jag gjorde soppa.... av potatis, morötter, palsternacka, kålrot, purjolök och stekt köttfärs.
Mmmm... det är ju så gott med soppa... och det värmer ju så gott i höstrusket.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0