Idag och igår.....

På jobbet är det sig likt..... jag sitter inte vid mitt skrivbord..... jag har
fullt upp och det är rörigt med allt.
 
Igår när jag kom hem från jobbet tänkte jag först vila/sova, men sen
frågade jag Johanna om vi skulle åka till Borlänge och Kupolen.
Tänkte och trodde att det ev. skulle "pigga" upp mig.
Jag måste ju ha mig en vinterjacka, och jag tänkte jag skulle leta efter en igår.
 
Vi kom till Kupolen och vi var in på några affärer, men sen helt plötsligt tog
min energi slut och jag blev helt slut och trött.... och då ville jag bara åka hem.
Vilket vi också gjorde.
Så det blev ingen vinterjacka åt mig igår.... ja, jag hann bara kolla i två affärer.
Men något hann jag dock handla......
 
 
 
 
..... 4 st pocketböcker.
Kriminalromaner har jag inte läst så mycket, så det är lite nytt för mig.
Och självbiografen " I kroppen min" har jag bara hört bra om.
Ja, självklart hoppas jag att alla fyra böckerna är bra.
 
 
 
 
Köpte en uggle-reflex och sen två sorters mysk parfymer.
Den ena har jag använt i slutet på 80-talet och då tyckte jag om doften.
Hmm... få se om jag tycker om den nu också???
Den andra mysken var någon nyhet, så det ska bli spännande och se om jag tycker om den??
 
När vi väl kom hem från Borlänge så var jag bara hemma och slappade framför tv:n.
 
 
Idag har jag varit ännu tröttare, för jag tvungen att sova efter det att jag kom hem från jobbet.
Ja, först fixade jag lunchen.... som idag blev kyckling i sås och skinksnitsel i sås
och potatisgratäng till det.
 
Medans jag satt och sov i fåtöljen så var min mamma förbi här och hälsade på en stund.
Johanna fick underhålla henne :)
 
Kvällen har varit lugn och jag har bara slappat..... och tänker fortsätta med det
tills det är läggdags för min del.....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vi har nog lite lika smak du och jag. =)

Svar: Ahaaa :)
Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-10-30 @ 21:41:27
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Karina

Böckerna av Keppler är jättebra! Har du läst de andra tre som utspelar sig innan "Sandmannen?" (Hypnotisören, Paganinikontraktet och Eldvittnet).

Svar: Nej, jag har inte läst de andra böckerna.Hypnotisören har jag sett som film.

Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-10-31 @ 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0