Laxfärgade rosor och sudd.......

Idag blev jag glatt överraskad på jobbet!
 
 
 
 
Jag fick dessa fina rosor från en av cheferna.
Hon ville visa sin uppskattning....  för hur jag sköter mitt jobb och för den jag är.
Det var så gulligt gjort av henne!!!
Jag blev skit glad.... och generad.....och paff.....och överraskad!!!
Det var en väldigt fin gest av henne som jag uppskattar väldigt mycket!
 
 
På eftermiddagen var jag och Johanna hem till brorsan och dom på kaffe.
Nellie ville åka till leksaksaffären för att handla sudd, som hon samlar på.
Men ingen av hennes föräldrar var intresserade av att åka till Ludvika.
Så då fick väl faster ställa upp :)
 
 
 
 
Så jag, Johanna och Nellie åkte till Ludvika och där var vi först in på leksaksaffären
och handlade lite sudd.
Sen var vi även in på bokhandeln och handlade lite sudd åt Nellie och Molly.
 
Vi hann även var in på en klädaffär och titta lite..... handla ätbart åt Nellie på Mc Donalds
och till sist var vi in på Willys och handlade lite.
 
Resten av kvällen har jag varit hemma och tagit det lugnt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hej Jaana,
kan du förklarar mig vad sudd är?
Ha en trevlig helg!
Sabine

Svar: Hej Sabine!Sudd = suddgummi eller radergummi är något som man använder när man har skrivit något med en blyertspenna och man vill sudda/ta bort det.
På engelska heter det eraser.

Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-10-04 @ 10:46:13
Postat av: Sabine

Tack för förkläringen. Nu föstår jag det.
Ha det bra!
Sabine

Svar: :)
jagjaana.blogg.se

2014-10-05 @ 10:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0