Lite mer fart idag......

Igår hade jag en riktig tröttdag...  jag vilade och sov mycket.... och jag vara bara hemma.
Mina föräldrar var förbi här på eftermiddagen och fikade.
 
Men idag har det varit lite mer fart i mig!
Jag har donat och grejat här hemma.... ja, lite mer åt städhållet.... och lite sorteringsjobb.
Det har även de andra i familjen gjort.... mer eller mindre.
Tvättmaskinen har också fått jobba hårt idag.
 
På eftermiddagen var jag och Hasse hem till Lina och kidsen på fika.
Johanna kom också dit efter ett tag.
 
Mot kvällningen kom Molly hit.... vi var barnvakt åt henne en stund.
Då blev det full fart här hemma :)
 
Klockan 21.00 börjar "Måns Möller: Jävla pajas - det här skojar du inte bort" på SVT1.
Jag tänkte jag skulle orka se det programmet innan det är läggdags.
Det är en ståuppföreställning från 2014.
Komikern Måns Möllers soloföreställning om hans familjesituation och sonens diagnos
med autistiskt syndrom. Det pendlar mellan mörkaste förtvivlan och ljusa glädjestunder när
Måns varvar humor och allvar för att beskriva sitt liv med en son som inte är som alla andra.
Jag tror den kan vara bra....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0