Pyssel med lönnlöven......

Inte nog med att det var en stressigt dag på jobbet idag.... den var även
väldigt rörig och högljudd dag.... med andra ord: en jävla jobbig dag på jobbet idag.
 
Efter lunch åkte jag och Johanna till Borlänge.
Jag skulle bland annat dit och lämna tillbaka två av de tre tröjorna jag köpte häromdagen.
När jag provade tröjorna här hemma så tyckte jag inte att det var mina färger....jag
passade inte i de färgerna.... jag blev att se så blek ut....eller något åt det hållet.
 
På Kupolen passade vi på att vara in i några andra affärer.
Jag handlade lite kläder åt Mattias.... kläder åt mig.... och lite pysselsaker
åt mig och Johanna.
Innan vi åkte hem var vi även in på Ica Maxi och handlade lite livsmedel.
 
När jag kom hem var jag så trött så.
Fixade lite med middagen och sen tog Hasse över så att jag kunde sätta mig och vila.
Det dröjde inte länge förrens jag låg i fåtöljen och snarkade.
Men hann inte sova så länge... för dels var maten klar för att ätas och efter maten
var jag tvungen att åka iväg på ett kvällsmöte.
 
Efter mötet fortsatte jag att pyssla lite med lönnlöven.
 
 
 
 
Och det här blev resultatet...
Tanken var först att täcka hela kransen med rosor, men så blev det nu inte.
Eventuellt att det ska i lite grönt i kransen.... och sen ska kransen få ett
speciellt ställe......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0