Ute på Svinön.......

Som någon/några av er har märkt så har jag inte skrivit något här inne på några dagar nu.
Jag har helt enkelt inte haft ork, lust eller något att skriva om.
Har jag inte jobbat så har jag bara varit hemma och varit trött och matt.... och mest bara
vilat och sovit.... tyvärr.
 
Idag hade jag inte heller några större förhoppningar om att jag skulle orka göra
något annat än vila... även om jag ville och hade lite planer på att städa och greja här hemma....
vilket verkligen behövs göras.... bara orken och lusten finns.....
 
Vid lunchtid ringde Helena och undrade om jag och Hasse ville följa med henne
och Lars ut på sjön.... och det ville vi.
Så vid 13-tiden åkte vi till Ica och handlade lite matsäck som vi skulle ha med
oss ute på sjön.... och sen åkte vi ut med Lars båt.
 
Vi hamnade på Svinön och där var vi tills vi åkte hem igen.
Vi var tillbaka vid hamn ca 18.30.
 
Det var så skönt, avslappnande, trevligt, roligt, mysigt och gott att vara
där ute på Svinön/sjön.
Ja, det var helt underbart!
Det var precis det jag behövde!
Tanka på med lite ny energi!
 
Och självklart hade jag med mig min kamera och den fick jobba en hel del......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Jag gillar dina bilder. Foton med solnedgången är utmärkt. Vi hade en trevlig dag också. Vi var i trädgard och jag plantade 120 tulipaner för nästa året.
Önskar dig en trevlig vecka
Sabine

Svar: Tack, Sabine!Oj,vad många lökar du har planterat. Det blir nog jättefint sen när don blommar i vår.
Önskar dig också en trevlig vecka! :)
Kram Jaana
jagjaana.blogg.se

2014-10-20 @ 18:45:33
Postat av: Teresa

Åhhh ! Va gla jag blev när jag såg dej i rutchkanan!!❤️

2014-10-26 @ 15:01:44
Postat av: Teresa

Åhhh ! Va gla jag blev när jag såg dej i rutchkanan!!❤️

Svar: Siddu!Va bra att någon blev glad åt det kortet....hahahhaaaa.
Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-10-26 @ 15:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0