Ännu en gång......

Igår kom hösten på allvar.....
Det regnade nästan hela dagen och mot kvällen började det att blåsa.... och har
gjort så hela natten och nu på morgonen.....
 
Jag var hemma och inne hela dagen lång, igår.
Jag fick inte så mycket gjort, eftersom jag var och är så jävla trött och matt igen.
Men liiiiite "nytta" lyckades jag tvinga mig själv att göra..... jag diskade och plockade
i köket..... fixade lite med maten..... och jag var ner i tvättstugan och fixade med tvätten.
Sen blev det en hel del slötittande på tv:n och surfing på datorn.
 
Imorse kändes det tungt att behöva kliva upp..... ja, mer än vanligt.
Jag var i val och kval om jag skulle stanna hemma från jobbet idag.... meeeen jag
lyckades "tvinga" mig själv, ännu en gång, till att göra det vanliga morgonrutinerna och sen
åka iväg och jobba.... och nu sitter jag här på jobbet.... och känner att denna
arbetsdag kommer att bli tuff och jobbig.
Just nu har jag noll med insperation och noll med koncentration för att jobba...... 
SUCK!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0