Från gym till "Skavlan"......

Började dagen hurtigt.... med ett pass på gymmet.
 
Sen var det bara att åka och jobba.
 
Slutade lite tidigare idag..... för jag tänkte att jag skulle hittat på
något i det fina vädret.... fotosafari.... cykla....osv.
Men tyvärr blev det inte så.
För när jag kom hem och slappnade av så försvann all kraft och ork ifrån mig.
Jag blev så trött så jag var tvungen att sova en stund.
 
Vaknade till färdig mat... det var bara att sätta sig vid ett dukat bord.
Idag var det Johanna som kockade.
Hon hade gjort en köttfärsröra/gryta med färsk paprika och tomat i... och
till det blev det ungstekta potatisar och morötter.
Mmmm.... allt var så gott!
 
Ikväll har jag tittat på "Doobidoo" och sen på "Skavlan".
Det var säsongspremiär på Skavlan.
Nästa vecka kommer Frida från Abba till Skavlan.
Det får jag INTE missa!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0