Gulligt med glugg......

Idag på förmiddagen, mellan kl. 08.00 - 11.30, var jag
på ett möte i Borlänge.... via jobbet.
Det var ett möte för oss som jobbar med löner och dylikt.... i företaget.
 
När jag kom tillbaka till jobbet så reagerade jag på att det inte kändes
som att kliva in i ett kylskåp när jag klev in i vårat kontor.
Kände på elementen och ta mig fan om det inte pumpade ut värme ur dom..... för fullt!!!
Jihuuuuuuuu!!!
Äntligen slipper vi frysa och sitta med jackor på oss!!!!
Gissa om vi blev glada för värmen!?!... vi var och kände oss som barn på julaftonen.
 
Efter jobbet var jag ner på Coop, här på byn.
Dom har fortfarande inte Kesella i sitt sortiment (dom har haft det förut, men dom har tagit
bort det...av någon anledning?).... så gissa om jag blev besviken?
Och inte såg jag någon personal att påpeka detta för... ja, förutom kassörskan....men
hon såg så stressad ut så jag ville inte "belasta" henne med det.
 
Tidigare ikväll cyklade jag ner till min bror med familj.
Mollly hade äntligen tappat sin lösa framtand, så jag ville dit och se hennes
glugg och även föreviga gluggen med ett kort.....
 
 
 
 
Så sööööööt och gullig!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0