Lång och innehållsrik dag.......

Nu är jag trött!
Det har varit en lång och innehållsrik dag idag.
 
Började dagen med att vara fastande sen igår kväll.... och klockan
08.30 var jag på vårdcentralen och lämnade 9 st provrör med blod....till
olika sorters prover.
 
Sen var jag till jobbet och gjorde en halv dag.
 
Klockan 13.50 var jag i Borlänge och fick brösten klämda.... jag
var på mammografi.
 
Sen blev det ett spontanbesök på Kupolen.
Där köpte jag lite hårprodukter till mig och kidsen.
Sen köpte jag även några klädesplagg till mig.... ett par byxor och
tre tröjor.... tröjorna var av samma modell, men i tre olika färger.
Jag orkade helt enkelt inte gå runt och leta efter olika sorters tröjor... utan
gjorde det jävligt bekvämt för mig själv..... genom att prova EN tröja och
sen ta den tröjan i olika färger.
Japp, så tråkig kan jag vara!!!
 
Sen var vi till Coop på Norra Backa och handlade med oss lite livsmedel hem.
 
När vi kom hann jag vara hemma en stund innan det sen var dags för mig att.....
 
 
 
 
...... gå ner i denna långa källargång och gå in i vävlokalen för att väva.
 
Kom hem för en stund sen och nu är det snart dags för mig att sova för natta....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0