Roligt att komma hem.......

Idag har jag varit trötter!
Ja, jag var inte ensam om det på jobbet.... var och varannan var trött och
vi gäspade ikapp.
 
Jag har även haft en huvudvärk i flera, flera dagar.... som inte gör
min vardag lättare/roligare.
 
Idag var det i alla fall lite extra roligt att komma hem.
Johanna hade diskat och dammsugit och plockat lite.
Sen gjorde Mattias kvällsmaten, med lite hjälp av Johanna.
Det blev bandspagetti med strimlad skinksnitsel, purjolök, kryddor,
grädde och soja.
Mmmm.... det var riktigt gott, så det får Mattias göra fler gånger!
 
Kvällen har varit lugn och snart ska jag gå och lägga mig för natta....
är ju så trött....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0