Cykelturen.......

 
 
 
 
 
På eftermiddagen var jag och Hasse ute och cyklade.
Nere vid hamnen träffade vi på folk som vi stannade till vid och pratade med.
Jag träffade bland annat min förra kollega, Rolf, som jag stog och pratade med ett tag.
 
 
 
 
Sen träffade vi på Lars och Helena, som var och fixade och donade med Lars båt.
Där blev vi kvar ett tag... och drack kaffe och tjålade.....
 
 
 
 
..... Hasse hjälpte även till lite med vaxning av båten.
 
 
Sen fortsatte vi våran cykeltur efter sjön....bland annat.
Efter ett tag träffade vi på gamla vänner.... Maggan och Markku.
Så då blev det att vi stannade till vid dom och pratade ett bra tag.
Det var ju ett tag sen sist som jag/vi träffade dom.
 
Sen var klockan så pass mycket så vi cyklade hem.
 
Cykelturen blev väldigt trevlig.... när man träffade på så mycket folk.... som man
inte sett på ett tag.... och som man nu fick chansen att prata med.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0