Första Testagrammet.......

 
 
Idag fick jag min första box från Testagram.
 
Det kostar mig 99:-/månaden att få hem en box, en gång i månaden,
med nya produkter som har kommit eller ska komma ut på marknaden.
 
Av det jag fick idag så är allt, utom rågchipsen, nytt för mig.
Sweet chili rågchipsen har jag köpt flera gånger och jag tycker dom är goda.
 
Idag smakade jag på "Peppar beef snacksen" och Pork fillet snacksen".
Det är ju torkat kött.
Nötköttet smakade mycket peppar och fläskköttet smakade mycket rökt.
Och det är nog ingenting som jag kommer att köpa i framtiden.....  ja, inte
åt mig själv i alla fall.
 
Få se vad jag tycker om det andra produkterna?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0