"Sällsynt kaffebesök".......

Våran nattgäst, Nellie, åkte hem på förmiddagen.
 
Efter lunch var jag så trött så jag somnade framför tv:n.... inte ens
ett av mina favorit program kunde hålla mig vaken.... "Antique Roadshow"...
det är den engelska varianten av programmet "Antikrundan".
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse hem till Jörgen och Tina.
Tina hann vi träffa en snabbis innan hon drog iväg och jobbade.
Så det blev Jörgen och dottern Cassandra som satt med oss vid köksbordet
och drack kaffe och pratade om det mesta.... ja, nästan i alla fall.
Det var trevligt att råkas igen..... för det går liiiiiite väl för lång tid emellan våra besök....
nuförtiden.... tyävrr.
 
Kvällen har vi tillbringat här hemma.
Jag väntar på att "Jordskott" ska börja kl. 21.00.
Den är ju så spännande och bra!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0