Dagens inlägg.....

På jobbet idag var det jobbigt att vara.
Luften var så tung och varm där.
Huvudvärken kom på en gång och det kändes som om det brann under huden på en.....
Vet ej om det är ventilationen som inte funkar som den ska.... elller vad?
 
Efter jobbet har jag mest varit hemma.
Men jag var iväg en vända på fotvård och sen var jag och Mattias ner på Konsum och handlade.
 
Idag började Johanna på folkhögskolan i Borlänge.
Hon bor på internatet där.
Så nu är det ovant igen att inte ha henne hemma.
Men jag gissar att Johanna själv tycker det är skönt att få bo någon annanstans är
hemma hos mamma.
Om hon hade möjligheter (ekonomiskt) så skulle ju hon vilja flytta hemifrån helt.... för länge sen redan.
Men , men..... än så länge har möjligheten inte dykt upp....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0