Nästan repris av gårdagen......

Dagen idag blev nästan en repris av gårdagen.....nästan.
 
Sol, sol, bad och bad blev det även idag..... vid ön Ulvön och vid "Persson bryggan"
 
Den här gången var det även hela familjen + lilla Molly som var ute på sjön.
 
 
 
 
Medans vi låg vid "Persson bryggan" kom även Lars dit och sen även Matte.
 
 
 
 
Matsäck hade vi ju självklart med oss.... och den smakade som vanligt gott.
 
Kidsen badade mest.
Själv var jag i två gånger och vattnet var härligt varmt.
Men ändå så frös jag vid det andra doppet.
Hmmmm.... det är inte nå likt mig.
Jag brukar vara i länge när jag badar.... men nu för tiden är jag oftast den som går upp först.
Och idag hade jag till och med blå läppar när jag badade!
Det har väl aldrig hänt förut!!!
 
 
 
 
Det här blev dagens skörd av skräp som hittades på botten av Mattias.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0