Falun igen....

Klockan 08.00 i morse åkte jag och Hasse till Falun.
Jag skulle dit på en kontraströntgen av magsäcken.
För att göra kontraströntgen fick jag lov att vara fastande.
Och när jag röntgades fick jag samtidigt dricka ur två glas kontrastvätska.
Usch och fy va illa det smakade!
Det smakade lite som tavelkrita + någon annan osmaklig smak.
Konsistensen var ungefär som på filmjölk, fast lite tunnare.
Yääk!
 
Efter sjukhusbesöket åkte vi till Borlänge och hämtade Johanna
som fick jullov idag.
 
Innan vi åkte hem så var vi till Norra Backa och handlade inne på Coop,
 
Väl hemma igen så tog vi det lugnt ett tag, innan det var dags för mig
och Hasse att åka till frissan och få frisyrerna fixade.
 
Nu i kväll har vi tittat lite på tv:n och Hasse har ungsbakat en julskinka.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0