Julen kommer ändå.....

Idag har jag bara varit hemma.
 
Vid lunchtid kom Molly och hälsade på oss.
Då blev det både liv och rörelse här hemma :)
 
Annars så går jag här hemma och tycker synd om mig själv.
Jag är så handikappad som vänsterhänt + att jag har jävligt ont i ryggen....suck.
 
I år är der första gången som jag/vi inte har pyntat hemmet med juldukar,
tomtar och annan julpynt.
Det bara blev så.... dels för att jag inte har haft någon julkänsla och jag drog ut på
att ta fram pyntet.... och sen kom min handoperation.
Och kan ni tänka er, det blir jul ändå!
 
Ja, det blir jul i år med.... trots att jag saknar julkänslan HELT!....och trots att det regnar och det är
plusgrader ute och snön fattas..... och trots att vårt julpynt ligger kvar på vinden...
och trots att jag inte har köpt eller slagit in en endaste julklapp (gör det enkelt
för mig och ger bort pengar och presentkort som julklappar).
 
Jaaaaa-a, så det kan bli....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0