Julig växt och skorpor......

Både igår och idag blev det övertid på jobbet..... för att jag
skulle hinna göra färdigt lönerna för november..... då brytdatumet var idag.
Det är inte roligt att behöva stressa så som jag har fått gjort dom här två senaste dagarna.
Idag var jag så stressad att det kändes som om jag skulle brista ut i gråt när som helst.
Usch och fy!!!
 
Efter jobbet har jag bara varit hemma och varvat ner.
 
 
 
 
När Mattias kom hem från skolan hade han varit förbi affären och köpt denna
juliga växt åt mig.
Gissa om jag blev överraskad och förvånad?!
Japp!!!
Och jag blev även jätteglad för den!
 
Häromdagen när jag och Hasse var förbi hemma hos brorsan och dom, fick vi
smaka på saffransskorpor som Lina hade bakat.
Hasse som ääääääääääääälskar saffran......
 
 
 
 
....... bakade egna skorpor idag.
 
Jag är inte så där jätteförtjust i saffran, men dessa skorpor smakade faktiskt
helt okej.... i alla fall när man bara åt en.....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Meen vad söta dom är! <3

Svar: Japp.... mina pöjkar kan dom....ibland..... :)Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-12-02 @ 23:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0