Säsongsavslutning.....

 
Sitter på jobbet och har lite problem med att komma in på olika program i datorn.
Så då passar jag på att blogga lite om gårdagen istället.
 
Jag var och jobbade och hade fullt upp.
 
Efter jobbet valde jag att hålla mig vaken istället för att ta min återhämtningssömn.
Och det gick väl bra, men jösses vad trött jag var emellanåt.
 
Jag höll på och donade och grejade med diverse saker och ting...till och från hela eftermiddagen.
Jag var även iväg och gjorde två olika ärenden.
Och till sist var jag iväg på vävningen.
 
Igår var det säsongsavslutning på vävningen.
Så nu har vi jullov :)
Lena, läraren, bjöd oss på gott..... smörgåstårta och till kaffet var det någon sorts bakverk.
Själv valde jag att ta en liten bit smörgåstårta och en svart kopp kaffe.
Vi fick även en varsin julklapp av Lena.
Det var en liten gullig zinklåda med ett julmotiv på locket.
Inne i lådan var det ett ceratstift som var bra för läpparna och självsprickor på fingrarna.
Den innehöll bland annat Aloe Vera.
Det ska bli intressant att prova den.
Lena är så gullig och snäll som donar och fixar för våra säsongsavslutningar.
  
Igår kväll var det även sista avsnittet på tv-serien "Ängelby".
Jag tycker det var ett lite konstigt slut... och lite rörigt.... ja, alltså hela avsnittet.
Ja, själva serien har väl varit bra, men den har även varit lite hattig och rörig...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Håller med dig om Ängelby, konstigt slut på en skum serie.

Svar: Mmmm....
jagjaana.blogg.se

2015-12-15 @ 11:37:30
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0