Tårtkalaset och loppspelet......

Herre jösses!..... imorse när jag åkte till jobbet var det +8 grader ute....
den 9 december!!!
Var är vintern, med snö och några minusgrader?!?!?!?!?!
 
På eftermiddagen var jag hem till brorsan och dom på en snabb kopp kaffe.
Sen var jag och Molly ner till byn.
Där var vi först in på Apoteket och handlade.
Sen var vi in på loppiset "Ubbes hörna" och till Röda Korsets seconhand butik.
Jag köpte ett sällskapsspel till Molly....som såg rolig ut, enligt
henne själv. Spelet hette "Tårtkalaset"
Sen köpte jag ett gammalt loppspel.....tror jag det heter.
Mina kids tyckte om det spelet när dom var yngre (mormor och morfar har ett sånt).
Så jag tänkte på dom när jag köpte det, tills jag kom på att dom är ju mycket äldre nu
och då kanske dom inte är alls roade av det spelet längre?.....
Vi får väl se......
 
Kvällen har jag tillbringat här hemma, tillsammans med Mattias.
Fast honom har jag knappt sett..... men jag har hört honom desto mer.
Hasse är på jobbet och kommer hem vid 21-tiden.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannaaa

JOOOO jag älskar det spelet!!!!!!!!!

Svar: Siddu, va bra då att jag köpte det! :)Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-12-09 @ 20:09:15
Postat av: ejmis

Ja vart har vintern tagit vägen?

Svar: :)
jagjaana.blogg.se

2015-12-10 @ 07:39:48
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0