Två skit veckor......

Livet som en vänsterhänt krympling är skit!
Usch och fy! vad begränsad jag är och blir.
Inte nog med att jag måste använda fel hand, jag måste även använda en
begränsad arm och hand.... som inte fungerar så bra... och som hindrar mig i mycket....
den fungerar helt enkelt inte som den ska....
 
Jag tänker inte gå in på detaljer.... ja, vad som är svårt och jobbigt för mig.
Men ett är säkert - det kommer att bli två hemska och jobbiga veckor framöver...
både för mig och min familj.
 
Jag är redan less på allt och mår dåligt över min situation.
Och JA, jag vet att det finns dom som har det värre, men det varken hjälper
eller tröstar mig för tillfället.
 
Idag har jag i alla fall varit utanför ytterdörren.
Jag och Hasse var hem till brorsan och dom på eftermiddagen och fikade.
 
 
 
 
Idag hämtade Hasse ut denna månadens Testagram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0