Äntligen helg.....

Äntligen helg!
 
Skönt att slippa "kocko-nästet" i någon dag!
För nu är det jobbigt på jobbet.... med allt!
Arbetsbördan är hög på mig och jag stressar mer än vad som är bra för mig.....
Det som var mest frustrerande idag var att jag fick och har fått in uppgifter som inte riktigt stämmer....
eller så har jag inte fått in några uppgifter alls.
Allt detta gör ju att jag inte kan göra mitt jobb och jag blir att ligga efter ännu mer än vad
jag redan gör.... eftersom jag även ska göra min kollegas jobb .... och att jag
just för tillfället är ½ sjukskriven......
 
Igår och idag har jag tittat på VM i skidåkning.... fast igår sov jag nog mer under
tävlingens gång.... men idag såg jag hela stafetten.
 
Igår var jag och Johanna till frissan.
Skönt att bli av med lite hår och få i ny/mer färg i håret.... så att det döljer det gråa
som hade kommit fram igen.
 
Idag har jag varit till sjukgymnasten och fått mig en omgång av laser och massage.
Idag var det dags för min högra höft att få behandlingen.
Axlarna hann sjukgymnasten inte med denna gång.... tyvärr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0