Inte norskornas dag idag......

Jag har varit till jobbet och försökt jobba i det kaotiska
arbetsmiljön som vi har för tillfället.
Jag skulle kunna skriva mååånga och lååånga inlägg om just min arbetsmiljö,
men jag gör det inte.... inte just nu i alla fall.... jag orkar helt enkelt inte rabbla upp allt....
 
Efter jobbet satte jag mig framför tv:n och tittade på VM i längdskidor.
Jag hade lite problem med att hålla mig vaken, så jag missade lite av loppet.... men
jag såg målgången och när Charlotte Kalla vann guldet....när två amerikanskor var
överlyckliga och chockade över sina medaljer.... och norskornas dåliga placeringar.
 
Senare på eftermiddagen ringde Molly och undrade om vi ville komma på kaffe.
Så jag och Hasse var ner till brorsan och dom och fikade och hörde oss för hur
kidsen och Lina hade haft det i Örebro när dom sov på hotell och var och badade
i Gustavsvik och var in på något lekland.
 
Efter kaffebesöket var jag till Lotta och blev ompysslad.... mina fötter fick en timmes fotvård.
 
Kvällen har jag tillbringat här hemma.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0