Sjuklingen missar kalaset idag.......

Jag är fortfarande hemma och är sjuk i influensan.
Jag mår jättedåligt!
Febern går upp och ner hela tiden.... ont i kroppen.... huvudvärk....
igentäppta bihålor som värker som sjutton.... men ändå rinner det ur näsan och ögonen.
Just nu känner jag ingen bättring, utan jag är lika dålig som jag har varit sen
influensan bröt ut på mig. Men måtte det snart vända!!!
Jag orkar inte ha influensa nå längre!!!
 
Idag fyller fasters söti-pöti, Molly, 7 år.
Men det kalaset missar jag, tyvärr.
Hasse missar också den, för han ska jobba eftermiddagsskift.
Men Johanna ska gå på kalaset och gratta Molly från oss alla.
Hur Mattias gör, ja det vet jag inte?.....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Krya på dig!
Kram!

Svar: Tack, ejmis!Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-02-12 @ 15:18:42
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0