Trött och irriterad.....

Fy fan, nu börjar denna jävla byggmiljö/arbetsmiljö tära på mig.
 
Jag har huuur mycket som helst att göra.... och jag jobbar så gott jag kan..... men
det är så jävlla svårt att jobba och koncentrera sig när det är ett sånt oväsen hela tiden av borrar....
tigersågar.... dunsar och smällar.... skrapljud,,,, oljudet från när dom kastar byggmaterial i en container
som står precis utanför vårat kontorsfönster....  all personal som springer fram och tillbaka och
undrar om allt och inget eller som ska ha hjälp med allt och inget.....
byggarbetare som springer in och ut, hit och dit, från rum till rum.... saker och ting
som ramlar ner från taket....den dåliga luften inne.... osv....osv.
 
Hur jag än försöker jobba, så känns det som om jag inte kommer någon vart.
Ibland vet jag inte ens vad jag håller på med.....
 
När min arbetsdag är slut så känns det så skönt att få lämna "kocko-nästet", men
samtidigt känns det även väldigt frustrerande.... eftersom jag vet hur mycket jag
har att göra, men att omständigheterna stör mitt arbete....
 
SUCK!
 
Allt detta resulterar i att jag är jättetrött när jag kommer hem... och jag är väldigt irriterad.
Allt känns jobbigt.... jag orkar inte ta för mig något speciellt i första taget.... och
jag vill helst vara för mig själv i lugn och ro....
 
Vissa dagar är sämre och vissa dagar är bättre.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0