Dagen har gått fort......

Idag har det gått i ett.
 
På jobbet hade jag fullt upp.
Idag hände det även lite olika saker på jobbet som gjorde att min
puls åkte upp i taket några gånger.
 
Vid två-tiden tog jag ledigt för jag skulle på ett möte här hemma i byn,
Men det blev inställt på grund av sjukdom.
Så då hann jag pusta ut lite här hemma innan det var dags för mig att
gå på fotvård hos Lotta.
 
Efter fotvården var jag ner till Ica och handlade.
Tråkigt, men nödvändigt.
 
När jag kom hem skottade jag undan snön som hade kommit under dagen.
Tur att det var lätt snö.... då var det inte så tungt.
Men jag lyckades ändå få ont i axlarna.
 
När jag äntligen kunde pusta ut och sätta mig och äta lite kvällsmat,
som var försenad med 1½ timme, så var klockan redan 19.30.
 
Så den här dagen gick fort!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0