Man känner sig lite virrig.......

Har varit iväg och jobbat idag med.
Det blev ingen ledighet för mig under mellandagarna.
Dels för att jag har haft mycket att göra och sen för att min kollega inte har varit på jobbet
och då har jag även haft hennes löner att göra.
Men efter mycket strul, oklarheter, röra och stress så blev december månadens
löner klara idag.... puuuh.... skönt.
Jag fick till en dag "tillgodo".... för december månadens löner ska vara klara
senast den 7 januari.
 
Efter jobbet har jag bara varit hemma och varit trött... men jag har lyckats hålla mig vaken.
Jag har tittat på tv:n och setat har framför datorn.
 
Det ska bli skönt att fvara ledig imorgon, även om det ska bli skönt när alla dessa röda dagar är över.
Det blir så hackat och malet med dessa lediga dagar mitt i veckorna ......och med så många i rad....
och tills sist blir man så dagvill.... man har problem med att komma ihåg vad det är för veckodag.... och
vilka dagar som är röda dagar och vilka som är vanliga heldagar och vilka som är
vanliga vardagar..... osv.
Ja, ja.... jag vet!.... i-landsproblem, men ändå!
Man känner sig lite virrig ju!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0