Osams, virriga eller beslutångest?.........

Jag tror vädergudarna är osams, virriga eller så har dom beslutångest över vinterns väderlek.
Var och varannan dag är det ju olika sorters väder.
Ibland känns det som en riktig vinter ska.... nästa dag kan man ha lite vårkänslor....
medans någon annan dag känns det som höst.....
 
Idag till exempel har det regnat hela dagen.
Så när jag åkte hem från jobbet idag behövde jag inte vara rädd för ishalka eller modd.
Nä, det jag behövde vara rädd för var vattenplaning!
 
Nä, är det vinter så ska det vara vinter..... lagomt med snö och kyla.
 
På jobbet hade jag fullt upp.... och inte blev det bättre av att jag var
insperationslös och trött.... snarare tvärom.
 
Efter jobbet har jag bara varit hemma och inte gjort något annat än vilat och
tagit det lugnt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0