Skidor, städ, fika och kungafamiljen......

Vad har det hänt i mitt liv idag då?
 
Jaaa-a.... jag har kämpat mot min jävla trötthet.
Usch, vad den är jobbig!
Helt plötsligt kan jag blir super-duper trött och det känns som om jag bara vill grina
på grund av tröttheten och bara få sova.
 
Idag när jag och Hasse tittade på Tour de ski så hade jag jättesvårt att hålla mig vaken.
Jag kommer inte ihåg så mycket av det olika loppen.... tyvärr.
 
Jag har även varit med Mattias en stund och hjälpt honom med att städa i hans rum.
Men vi fick avbryta städningen när det var dags för lunch... och sen blev det
inget mer städat idag.
 
På eftermiddagen var jag och Hasse förbi hemma hos brorsan och dom.
Där blev det fika med Lina och Molly.
 
Sen var vi ner på Konsum och handlade lite.
 
Ja, sen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt.
 
Klockan 20.00 ska jag sätta mig framför tv:n och titta på "Året med kungafamiljen"
som går på SVT1.
Och jag hoppas verkligen att jag lyckas hålla mig vaken under hela det programmet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0