Heldag ute i trädgården......

Idag har det varit synd om mig.... i denna värme som vi har haft och har!
Personligen tycker jag att det har varit ooooliiiidligt hett idag!
 
På jobbet har vi en ventilation som inte vill funka som den ska.
Så idag var det hemskt att behöva jobba i den stillastående, varma och kvava luften.
 
Efter jobbet har jag setat ute i våran trädgård, hela dagen...  i skuggan.
 
 
 
 
Med sommaren och värmen kommer svullna fötter.
Det är en anledning till att jag tycker synd om mig idag.
 
En annan anledning till att jag tycker synd om mig är att jag fick nöja mig med denna balja....
för att svalka av mig i hettan.... genom att doppa fötterna i den.
 
 
 
 
Jag har varit såååå avundsjuk på Hasse, Johanna och Mattias som har plaskat
i poolen idag.... i olika omgångar.
 
Lina och Molly kom och hälsade på oss en stund på eftermiddagen.
Molly plaskade också i poolen.
 
 
 
 
Vi passade även på att svalka oss med lite glass och jordgubbar.
Mums!
 
 
 
 
 
Som sagt, vi var ute hela dagen, ca 6-7 timmar.
Jag satt i skuggan hela tiden.... och ändå lyckades jag bränna mig!
Så därför tycker jag synd om mig igen.....
 
Tjåla om att solen skiner starkt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0