Riktig hemmadag.....

Jag och Hasse har tittat på en Beck film på TV4.
Jag tycker att Peter Haber är en bra skådespelare.
Synd bara att han inte spelar fler komiska roller, för det är han också bra på.
 
Idag har det regnat, till och från, hela dagen.
Så idag har jag haft en riktigt hemmadag..... då jag inte ens ha brytt mig om att
ta min dagliga morgondusch....och då jag inte har brytt mig om att ha på mig en bh.
Det har varit en väldigt slapp och slö dag idag.... för oss alla i familjen.
 
Ett kaffebesök har vi haft idag, av Hasses bror Lars.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har sett alla Beck-filmerna och jag tycker dom är bra.

Svar: Ja, dom jag har sett hittills har varit bra.... men jag har många kvar att titta på.
Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-07-29 @ 11:18:40
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0