Bockat av på min "måste-göra-lista"......

På jobbet var det sig likt.... mer eller mindre.
Jag är så TRÖTT och LESS på min arbetsplats!!!
Nu längtar jag till semestern!!!
 
Efter jobbet blev det en tupplur.... i vanligt ordning.
 
Mot kvällningen gick jag ut och började klippa nägra häckar som vuxit
och brett ut sig över en del av vägen här utanför oss.
Jag klippte gren för gren med en sekatör... och det tog mig två timmar.
Men nu är det i alla fall gjort.... och jag kan bocka av det från min långa "måste-göra-lista".
 
Tyvärr fick mina redan så ömma, stela och värkande axlar mer "stryk" av all
denna häckklippning.
Få se hur natten blir? Om jag får sova något?
"Peppar, peppar ta i trä"!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0