Cykelturen avslutades med kaffe......


 
På eftermiddagen var jag och Hasse ut och cyklade i det härliga vädret.
 
 
 
 
När vi var vid udden, brevid Prästabadet, så gled Lars förbi med båten.
Och  han var inte den enda som var ute på sjön.....
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
När vi cyklade förbi kyrkogården såg Hasse att hans föräldrars bil stog vid en av parkeringarna..
Så vi cyklade till Hasses mormor och morfars grav... och där var hans föräldrar.
Hasses mamma höll på att plantera blommor vid graven, så Hasse hjälpte till.
 
 
 
 
Gamla uthus/lador i byn....bland modernare hyreshus och villor.
 
 
 
 
Undra om dessa tre små hus har några hyresgäster i år?
 
 
 
 
Min fina och kära sambo.... och min bästa "cykel-partner" <3
 
 
 
 
Lite konst på byn.
 
 
 
 
"Punkthusen" i byn.
 
 
 
 
Ett blommande träd.
 
 
Cykelturen avslutade vi med att cykla hem till mina föräldrar.... och "tigga" åt oss kaffe.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0