Dåligt humör..... och skämmigt......

Idag har det varit en jobbig dag.
Jag har varit på dåligt humör, irriterad, arg, besviken.... m.m
 
Mitt dåliga humör började redan på jobbet.
Dels för att det är så jävla svårt att få arbetsro... och sen för att det finns
personal som aldrig upphör att förvåna en.
Personal som inte vet vad moral innebär.... eller vad arbeta innebär.... eller
vad schyssat arbetskamrater är.... eller vad hjälpa till är.... osv...osv.
Jag blir så jäva matt på dessa!!!!
 
Mitt dåliga humör forsatte när jag kom hem... utan att gå in på detaljer.
Emellanåt känns det som om jag ska explodera!
 
På eftermiddagen åkte Hasse ut på motorcykeln.
Han skulle på notalgikväll i Säter.
Själv tog jag en cykeltur.
 
Innan jag åkte hem stannade jag till vid brorsan och dom på kaffe.
 
Innan jag kom hem så hann jag träffa på min vävlärare, som också har en en elcykel.
Vi pratade bland annat om dessa cyklar.... att dom låter högt när man har
"motorn" på.... eller att styrena är lite farliga, eftersom dom kan av lite tyngd röra på sig....
alltså böja sig neråt.
 
Innan jag cyklade helt hem så stannade jag till vid en park och skulle titta om det
fanns några blommor att fotografera.
Stannade till vid en parkbänk då jag valde att sitta kvar på cykeln och ha ett ben
på bänken och sen bara knuffa iväg mig när jag skulle fortsätta att cykla.
 
Hmmm.... det gick iingen bra.
Då och där bestämde sig mitt styre för att svika mig.
Den böjde sig helt ner och jag tappade ju självklart balansen och ramlade ner på backen.
 
Jag kände mig som en skalbagge som låg på rygg.
För jag kom ingen vart först.... eftersom cykeln låg över mig.
Men till sist trasslade jag mig upp och plockade ihop det som ramlade ur cykelkorgen.
 
Fy fabian... vad skämmigt och pinsamt det kändes.
Jag "vågade" inte titta efter om det var någon som såg mig.... utan jag cyklade
raka vägen hem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0