Jag var på bröllop hela dagen.......

Igår var jag på bröllop hela dagen.....
Puuuh... det känns i hela kroppen idag.... jag är lite stel och öm.....
 
Det var ett långt (i timmar) bröllop, men ack så fint!
 
Brudparet såg så kära ut så.
Man riktigt såg hur mycket dom älskar varandra... och vilken lyckans och
glädjens dag dom hade.
Dom var så fina!
 
Jag tyckte om att dom hade gjort bröllopet till sitt..... att dom vågade
att inte ha ett så traditionsbundet bröllop.... med allt från musiken i kyrkan till bröllopstårtan.
 
Ja, det är bara att önska dom lycka till i framtiden!
Och tacka dom för den generösa inbjudan till deras stora dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0