Som en expert i Nyhetsmorgon......

Idag på eftermiddagen var jag hem till brorsan och dom.
Jag var dit och "förhörde" kidsen..... om hur dom har haft det på sin Stockholmsresa.
Dom hade haft det bra!
 
När jag skulle hem ville Molly följa med mig hem.
Och det fick hon.
 
Väl här hemma så blev det "Nyhetsmorgon" för hela slanten.
Molly ville leka det.... hon var programledare nästan hela tiden.
Johanna var också med ett tag i leken.
 
Det blev mycket prat om mediciner och sjukdomar.
Molly bestämde att jag skulle vara en expert inom det området.
Sen ville Molly att vi skulle byta roller.....hon var experten och jag var programledaren.
Det blev mycket tips på olika produkter som man kunde ha nytta av nu i sommar.
 
Det blev även en hel del trisskrapning.... med många miljoner i vinst....
och en hel del grattis kramar.....glädjetjut och glädjetårar.... överraskningar.... osv.
 
Ja, någon brist på fantasi har då INTE Molly!
:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karina

Ja, tänk att få skrapa triss i Nyhetsmorgon!!! 50 000:- i månaden i 25 år! Då skulle jag ju vara ...HRM... 48 år(!) när pengarna slutade rulla in... ;-)

Svar: Hahahhhaaa.... hur är det med huvudräkningen? ;)Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-06-30 @ 18:54:36
Postat av: Karina

Huvudräkningen är bra men verkligheten är sämre... ;-)

Svar: Okej :)
jagjaana.blogg.se

2015-07-01 @ 11:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0