Helg......

På vardagarna längtar man till helgen så att man får vara ledig och
göra saker och ting som man inte kan, orkar eller hinner göra i veckorna.
Men sen när helgen kommer, så blir/är jag så trött och slut så att jag
inte orkar ta mig för att göra något speciellt....
Så tråkigt!!!
Och väldigt stressande!!!
 
Igår tittade vi i alla fall på Melodifestivalen.
Jag tycker att rätt låt vann, "Heros" med Måns Zelmerlöw.
Vad tycker ni?
 
 
 
 
Tidigare idag gick jag ner till brorsan och dom.
Där satt jag, Lina och Molly ute på deras altan och drack kaffe.
Puuuh.... det var riktigt varmt där mot väggen.
Ja, det var så varmt/hett att jag var tvungen att ta av mig jackan för att orka
sitta där i solen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Fördelen med att jobba skift...många lediga dagar förutom helgerna. =)

Svar: :)
jagjaana.blogg.se

2015-03-16 @ 20:02:02
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0